Facebook Pixel Mihaela Glăvan - Muzeul Antreprenorului

Mihaela Glăvan

  • Domeniu de activitate • creator de încălțăminte
  • Cifra de afaceri • (2016) 1,7 milioane lei
  • Firma • Mihaela Glăvan

Noua Generație

Mihaela Glăvan ar putea să îți creeze pe loc, în două tușe și trei mișcări, o pereche de pantofi ruptă dintr-un basm futurist. Designerul român și-a făcut intrarea în lumea modei sesizând o nevoie neacoperită, iar arta de a da personalitate pantofilor s-a transpus într-un model de antreprenoriat aparte.

Mihaela Glăvan nu a petrecut mult timp în culise. Ideile ei originale și îndrăznețe au propulsat-o pe podiumurile internaționale, iar alegerea de a rămâne independentă în creație și de a-și transforma pasiunea într-un business propriu a menținut-o încă din 2003 în antreprenoriat. A început la 24 de ani, când, cu 200 de dolari luați cu împrumut, a rea­lizat o primă mini-colecție de botine care s-a vândut imediat.

A continuat să creeze, iar dacă la început lucra cu diferite ateliere, astăzi are peste 20 de angajaţi în propria fabrică. „Acum pot face ceea ce îmi place, lucruri la care în trecut doar visam.” Însă nici drumul Mihaelei nu a fost ferit de cumpene „am gândit adesea că vreau să renunț”, spune Mihaela când își amintește că în perioada în care nu avea propriul atelier, era nevoită să traverseze orașul până la colaboratorii din suburbii.

În 2011, business-ul care îî poartă numele avea o cifră de afaceri de 600,000 de euro, iar brand-ul a înregistrat creșteri constante, în ciuda crizei financiare, a problemelor cu furnizorii sau a pieței competitive. Mihaela Glăvan și-a dezvoltat, gradual, rețeaua de retaileri din țară și a dezvoltat o bază largă de clienți, din Europa de Vest până la marginile Asiei, în Rusia și Hong Kong.

Mihaela Glăvan

Pantof realizat în anul 2012 de Mihaela Glăvan, ca lucrare de absolvire a studiilor masterale la Facultatea de Arte din București.

 

„Să ne uităm cu atenţie la un pantof. Este o asamblare perfectă de componente diferite”. Fie că este măiestria celor care lucrează pantofii, fie că sunt poveștile cu mărgăritar din curtea bunicii, susținerea altor branduri antreprenoriale locale, cum este S-Karp, cursurile pentru tineri de­signeri sau susținerea studenților la Artă, toate construiesc din interacțiunea cu Mihaela Glăvan o experiență creativă, plină de optimism și de ce este mai frumos în viață și în antreprenoriat.

Mihaela Glăvan

Pantof S-Karp by Mihaela Glăvan, realizat în anul 2018.